1
Schrijf u gratis en vrijblijvend in
Voor de producten waarop u wilt besparen
2
Uitslag van de
veiling
De winnende leverancier(s) is bekend.
3
Ontvang persoonlijk aanbod
Wij sturen u per e-mail vrijblijvend uw persoonlijke besparing.
4
Stap over en
bespaar!
Ga in op het aanbod van de leverancier met de beste deal voor u.

De beste tarieven regelen we samen

Waarom overstappen?

Is uw energiecontract verlopen, gaat u verhuizen, bent u niet tevreden over uw huidige energieleverancier of wilt u gewoon besparen? Dan is het goed om te kijken naar andere aanbiedingen! Energieleveranciers zijn constant in concurrentie met elkaar om u als toekomstige klant te winnen.

SLOOPdeCRISIS houdt regelmatig energieveilingen waar één of meerdere winnaars uit komen. Dankzij deze veilingen kunnen wij vaak de scherpste tarieven aanbieden. De overstap zelf (en de besparing) is makkelijk en vaak binnen 2 minuten geregeld door onze overstapservice.


Hoe werkt het?

Op een energieveiling bieden verschillende energieleveranciers scherpe tarieven aan. Alle leveranciers worden uitgenodigd voor een veiling en mogen een aanbod doen. De leverancier met het beste aanbod voor ons collectief is de winnaar. Hoe meer mensen zich inschrijven voor een energieveiling, des te groter de besparing op een energieproduct kan worden.

U kunt als deelnemer het winnende aanbod vrijblijvend bekijken! Indien u besluit te gaan besparen en in te gaan op het winnende aanbod kunt u gemakkelijk via SLOOPdeCRISIS.nl overstappen en beginnen met besparen.

De meeste huishoudens kunnen gratis overstappen, als uw contract langer dan 6 maanden doorloopt kunt u een opzegvergoeding verschuldigd zijn. In alle gevallen zegt uw nieuwe leverancier uw huidige contract op, u hoeft dus alleen maar het aanbod te accepteren!

Er zijn 4 verschillende scenario’s:

1. U wilt overstappen en uw huidige contract is al verstreken:

Dit betekent dat u maandelijks mag opzeggen. U kunt dus nu een nieuw contract afsluiten en u bent geen opzegvergoeding verschuldigd.

2. U wilt overstappen naar een nieuwe leverancier en de einddatum van uw huidige contract ligt in de toekomst:

Afhankelijk tot wanneer uw contract afloopt (vaak max. 3maanden in de toekomst) betaalt u geen opzegvergoeding, u kunt ingaan op het aanbod. Uw nieuwe contract gaat in op de einddatum van uw huidige contract. De voorwaarden hiervan verschillen per leverancier. Vraag onze klantenservice voor meer informatie. Let op: Een eventuele opzegvergoeding wordt nooit vergoed en dient u zelf te voldoen.

3. U wilt gebruik maken van een verlengingsaanbod:

De voorwaarden hiervan verschillen per leverancier, kijk hiervoor naar de ‘voorwaarden van de aanbieding’ bij uw energie aanbieding.

Vragen?

Chat direct via onze uitslagpagina met één van onze medewerkers.
Dien een terugbelverzoek in en wij bellen u gratis terug op het door u aangegeven moment.
Gebruik ons contactfomulier of stuur ons een e-mail.