Suggesties of klachten?

Heeft u een suggestie hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. SLOOPdeCRISIS.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.



Klachten


Wanneer u een klacht heeft over een van de geleverde diensten, dan verwijzen wij u door naar de aanbieder van het abonnement of leverancier. Dit aangezien SLOOPdeCRISIS.nl geen invloed heeft op de feitelijke oplevering en prestaties van de dienst/abonnement vermeld op onze website.



Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.



Postadres


Mindgrind BV

Postbus 15889

1001 NJ  AMSTERDAM

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)